عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

آلوارو آربلوا قراردادش را تمدید کرد و تا 2016 بازیکن رئال مادرید خواهد بود . ملی پوش اسپانیایی نتوانست خوشحالی خود را از این قضیه کتمان کند و گفت که می خواهد تا سالها در رئال بماند . "خوشحالم که قراردادم را با رئال مادرید تمدید کردم . امیدوارم آخرین باری نباشد که چنین کاری می کنم . بی اندازه خوشحالم . برای من حضور در این باشگاه افتخاری است . فقط می دانم که در هر بازی جانم را برای این پیراهن می دهم . خوشحالم که باشگاه به من اعتماد کرد و می خواهم از این اتفاق لذت ببرم . "
وی در مصاحبه با وبسایت رئال مادرید خاطر نشان کرد :" سخت است که بتوان در باشگاهی با چنین توقعاتی بازنشسته شد . این جا همیشه بهترین ها بازی می کنند و وقتی که یکی سنش بالا می رود ، سخت است که بتواند ادامه دهد . امیدوارم این آخرین باری نباشد که قراردادم را با رئال مادرید تمدید می کنم . "
آربلوا در حال حاضر یار فیکس رئال و مورینیوست . وی به تمجید از مربی پرتغالی گفت :"جکاملا تصمیمات مربی را درک می کنم . همیشه به من اعتماد داشته است . زمان هایی بوده اند که زیاد یا کم بازی کرده ام اما همیشه اعتماد مربی را حس کردم . مورینیو بهترین بازی را از من بیرون کشیده است . زیر نظر مربی حس خیلی خوبی دارم . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 8:14 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 106796
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -